Ms. Féltékenység

 2009.04.05. 23:47

Ma megint hatalmába kerített. A szemét. Egészen más alakban jött, mint a múltkor. akkor nyilvánvalóan láttam, hogy mennyire nem szabad vele beszélgetnem...(Azt hiszem akkor tulajdonképpen nem is én voltam az áldozat, sőt akkor biztosan nem én voltam. az egy teljesen mindennapos eset volt neki. A csajt lazán bekebelezte.) Most igazán fondorlatosan, és valljuk be, jól előkészített, megpuhított terepre vetődött,: rám. Lecsapott, és majdnem egészen a hatalmába kerített, de akkor a haverja, akit nem ismerek még annyira sem mint őt, besegített nekem. Egy villanás ereéig átsuhant az agyamon a gondolat, hogy a fondorlat valójában miért nem működik. Mert: nem tudjuk meddig.

A bejegyzés trackback címe:

https://giza.blog.hu/api/trackback/id/tr321048680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása